reklama

Tehran delayed..

Moja dlho očakávaná cesta sa odkladá.. Našťastie, a to dúfajme, len o pár dní. O cca 36 hodín som mal sedieť v lietadle do Teheránu. Ako študent som si tam vybavil zahraničnú stáž na 3 mesiace. Kde je problém?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Víza

Môj budúci iránsky zamestnávateľ mi vybavuje víza na ich ministerstve zahraničných vecí, pričom mali byť určite hotové do 29 októbra. Nestalo sa. Minimálne 10 dní to bude ešte trvať. To znamená volať do leteckej spoločnosti a požiadať ich o preloženie letu za niekoľko desiatok EUR navyše. Ďalej treba zrušiť zmluvu o komerčnom zdravotnom poistení,ktorú už mám podpísanú a treba spísať novú. No najhoršie na tom je, že ďaľšie dva týždne budem stále na Slovensku a neviem či to zvládnem.

Kvôli stáži som na rok prerušil štúdium, takže neštudujem. Kvôli stáži som skončil v práci, takže nepracujem. Kvôli stáži som sa rozlúčil v mojom futbalovom mužstve, takže už nehrám futbal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím tieto dva týždne zabitého čakania nejako využiť, inak sa zbláznim. Poraďte mi čo mám robiť s úplne voľnými dvomi týždňami?

Maťo

Matej Lisý

Matej Lisý

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mladý človek žijúci naplno Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu